Agent liegt over veiligheid - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu Agent liegt over veiligheid - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu

Agent liegt over veiligheid

Blijf op de hoogte en volg Marco

18 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag lieve dagboekreisverslaglezendevriendjes,

Ik zit nu inmiddels al 4 dagen in het mooie maar koude Sheffield en tot nu toe bevalt het me prima hier. De introductie van alle internationale studenten begon gister en daar heb ik talloze mensen van allerlei verschillende nationaliteiten leren kennen (inclusief 1 Nederlands meisje). Na de rondleiding door alle gebouwen van de universiteit kwamen Matthijs en ik er achter dat er geen feest achtig iets opgezet was voor de internationale studenten. Hierop hebben we besloten zelf actie te ondernemen om te zorgen dat er ook groepsbonding plaats vindt in combinatie met een pintje bier. De opkomst viel mij zeker niet tegen en het was een bijzonder gezellige avond. Dankzij deze avond hebben we een leuke groep mensen die allemaal van gezelligheid houden. Vanavond gaan we met de bende bij Matthijs zitten om lekker wat te drinken.

Oja, eergisteren kwam een huisgenoot in paniek de keuken binnen om te vertellen dat er een lijk op de straat ligt. Toen we naar de voordeur liepen om erachter te komen wat er aan de hand was kwam de politie vertellen dat we niet naar buiten mochten omdat er een onderzoek aan de gang was. Redelijk zieke shit dus. Tijdens de introductie kwam een agent ons informeren over de veiligheid in Sheffield, hij vertelde dat dit de veiligste grote stad van de UK is (juist ja). Ik heb de beste man even vriendelijk gevraagd of ik hem een vraag mocht stellen over de situatie van de vorige dag. Hij vertelde dat de tragische gebeurtenis niks te maken had met een misdaad maar dat het ging om een oudere man met geestelijke problemen die het leven niet meer zag zitten. Bijzonder zielig natuurlijk.

Ik heb verder eigenlijk weinig te melden (dat is natuurlijk niet waar maar heb geen zin om verder te typen) dus brei ik er bij dezen een eind aan.

Jullie horen nog van me.
Cheers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2013

Hier ook eindelijk fatsoenlijk weer.

10 April 2013

Werd weer eens tijd...

28 Februari 2013

Versterking

04 Februari 2013

Serieus gedoe

18 Januari 2013

Agent liegt over veiligheid
Marco

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: