Versterking - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu Versterking - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu

Versterking

Blijf op de hoogte en volg Marco

28 Februari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Ik dacht dat het onderhand wel weer eens tijd werd om een verhaaltje te plaatsen, dus dat doe ik dan ook maar. Zo ben ik tenslotte. Het leven hier gaat eigenlijk op dezelfde voet verder, veel stappen, leuke mensen en vrijwel alleen maar van het leven genieten. Inmiddels heb ik het feit dat ik carnaval heb moeten missen ook een plekje kunnen geven. Tevens besloten dit volgend jaar twee keer zo hard te vieren.

We hebben met een aantal internationale studenten een pokerset gekocht en gister even ingewijd. Het resultaat bespreek ik liever niet maar het komt er op neer dat de pokerset niet langer in mijn handen is. Verder was het natuurlijk wel een gezellige avond. Ook heb ik inmiddels het genoegen gehad drie verjaardagen te mogen vieren (twee van huisgenootjes en 1 van een internationale studente).

Wat heb ik te vertellen over de lessen? De trouwe lezers van mijn blog weten dat ik drie lessen volg (dat is niet verandert). Twee lessen zijn prima te doen en ietwat aan de saaie/makkelijke kant, 1 les is bijzonder moeilijk. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen over dit onderwerp (discourse) maar echt makkelijker wordt het er niet op. De docent heeft begrip voor de situatie en helpt mij waar dat mogelijk is. Bij het doornemen van de uiteindelijke opdracht zaten mijn handen dan ook binnen no-time in het haar. Maar ik ga er gewoon voor de volle 75% tegenaan en dan moet het goed komen.

Gelukkig krijg ik dit weekend versterking vanaf het thuisfront om mijn discourse-frustraties te botvieren in de lokale uitgaansgelegenheden. Vanaf morgen komen de maten uit Doetinchem een bezoekje brengen aan Sheffield, gelukkig is mijn kamer ruim genoeg om iedereen te voorzien van een plekje. Vanzelfsprekend kijk ik er erg naar uit en zal dit weekend extra leuk worden.

Vanuit Sheffield allemaal alvast een bijzonder fijn weekend en jullie horen nog van me.

Cheers.

  • 28 Februari 2013 - 16:11

    Berieke:

    Have fun dit weekend! xxx

  • 20 Maart 2013 - 17:22

    Jan Linders:

    Hi Marco,

    I sincerely sympathise with you: We really feel guilty about sending you abroad in February which as we all know is Carnival time for all people from Brabant en Limburg! I trust you can make up for lost time (and fun and beer) next year -:) ! Discourse is not a very easy subject but if you redouble your efforts to 75 % you're bound to score an A+ at least! Hope you'll find time to make some excursions into the wild parts of Yorkshire. You should at least visit the dark moors of Wuthering Heights country.., shouldn't you? Just an idea..... cheers, take care, Jan

  • 08 April 2013 - 20:33

    Jan ]Linders:

    Hi Marco,

    Hope everything's fine in Sheffield. Everything under control? greetz, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2013

Hier ook eindelijk fatsoenlijk weer.

10 April 2013

Werd weer eens tijd...

28 Februari 2013

Versterking

04 Februari 2013

Serieus gedoe

18 Januari 2013

Agent liegt over veiligheid
Marco

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 3575

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: