Werd weer eens tijd... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu Werd weer eens tijd... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu

Werd weer eens tijd...

Blijf op de hoogte en volg Marco

10 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Allereerst excuses aan Jan Linders voor het lange wachten op mijn volgende update, was mijn verjaardag vieren in Nederland en het was er een beetje bij ingeschoten.

Goed, met Pasen hadden we twee weken vakantie van school. Dat is natuurlijk nooit verkeerd. Nog beter was dat dit betekende dat ik met mijn verjaardag in het mooie Nederland kon zijn. Het was wel even lekker om mijn familie en vrienden weer allemaal samen te zien. De reis naar Nederland verliep echter niet heel soepel, door de sneeuw in Leeds was mijn vlucht ongeveer 5 uur vertraagd. Maar dat mocht de pret niet drukken want heb een hele leuke tijd gehad thuis.

De 27ste vertrok ik weer naar Engeland om aan te komen in een verlaten studentenhuis. Vrijwel iedereen had zijn of haar koffers gepakt om de vakantie thuis door te brengen. Een tikkeltje saai maar wel lekker rustig. Inmiddels is iedereen weer onder 1 dak te vinden dus is de gezelligheid ook weer terug. Om toch nog een beetje te sporten hebben we een dartbord aangeschaft (niet tegen de huisbaas zeggen) dus zijn we grotendeels in de keuken te vinden momenteel.

Mijn lessen zijn hier inmiddels ook weer volop bezig, dat verloopt allemaal verder prima. Veel meer heb ik over mijn schoolactiviteiten ook eigenlijk niet te melden, maarja geen nieuws is goed nieuws toch?

Tot zo ver mijn (kleine) update van mijn tijd in Sheffield.

Jullie horen nog van me,

Cheers

  • 22 April 2013 - 13:45

    Jan Linders:

    Hi Marco,

    No news is good news indeed as far as I'm concerned! It's not that I'm having sleepless nights if you forget to write a post on your blog but it's always nice to read that our students abroad are doing fine! So you were lucky enough to celebrate your birthday at home (where the heart is!). Lucky you. So now it's back to your Sheffield studies again for the last part of your stay, isn't it? Make the most of it, greetz, Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2013

Hier ook eindelijk fatsoenlijk weer.

10 April 2013

Werd weer eens tijd...

28 Februari 2013

Versterking

04 Februari 2013

Serieus gedoe

18 Januari 2013

Agent liegt over veiligheid
Marco

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 3577

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: