shithead - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu shithead - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Marco Mateman - WaarBenJij.nu

shithead

Blijf op de hoogte en volg Marco

15 Januari 2013 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Gister goed en wel aangekomen in het mooie Sheffield. Door de zware sneeuwval was de vlucht ongeveer 3 uur vertraagd. Ik moest nog een dekbed en kussen kopen maar alles was natuurlijk dicht tegen de tijd dat ik aankwam. Een huisgenoot was zo vriendelijk om mij van een dekbed te voorzien en een kussen kon ik lenen van de bank beneden. Denk je een kaartspelletje te herkennen als pesten, blijkt dat het totaal niet lijkt op pesten. Daar zit je gewoon ff niet op te letten... Gelukkig was iedereen bijzonder geduldig met mijn onwetendheid en duurde het dus ook niet lang voordat ik het spelletje " shithead" door had. Vandaag maar even een dekbed en kussen gekocht en een kijkje genomen in Sheffield. Inmiddels ben ik ook voozien van een Engels nummer dus kan mijn avontuur hier gaan beginnen. Jullie horen nog van me!
Cheers

  • 17 Januari 2013 - 13:11

    Henk M. :

    Wist dat jij je de eerste uren met iets tegenslag zou redden. Mooie en leerzame tijd daar,eneh,als ze daar geen Baco's kennen ligt hier misschien een leuke taak voor jou. Hollow goet!!!! Groetjes uut Um wit Durkum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2013

Hier ook eindelijk fatsoenlijk weer.

10 April 2013

Werd weer eens tijd...

28 Februari 2013

Versterking

04 Februari 2013

Serieus gedoe

18 Januari 2013

Agent liegt over veiligheid
Marco

Actief sinds 07 Jan. 2013
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 3579

Voorgaande reizen:

07 Januari 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: